جمعه ۲ آذر
شليك شعری از آذین پژوهش
از دفتر حس غريب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۲ ۰۸:۴۹ شماره ثبت ۱۷۱۷۵
بازدید : ۱۰۱۰ | نظرات : ۵۳
|
آخرین اشعار ناب آذین پژوهش
|
انگشت بر ماشه ي تفكراتم گذاشته اي..!!؟
شليك كن مرا !
تا بر سينه ي زندگي
رقص مرگ كنم
و بر شانه هاي خستگي
ريـــزش
.
پژوهش(آذين)
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.