جمعه ۲ آذر
میان راه مانده ام ........ شعری از مریم حشمت پور
از دفتر تنهایی نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۲ ۱۳:۱۶ شماره ثبت ۱۷۰۹۹
بازدید : ۱۱۷۳ | نظرات : ۴۹
|
آخرین اشعار ناب مریم حشمت پور
|
میان راه ماند ه ام دلم ز غصه آب شد
جهان بدون من رمید و دیده ام بخواب شد
چه جستجو کنم دگر که بی دلم در این میان
و من به ما نمیرسد که بین ما خراب شد
نظر به قایقم نکن شکسته عمق قلب او
میان راه مانده چون سوار آن سراب شد
چو اسب سرکشی شده تمام خواهشم از او
لگام میکشم ولی اسیر التهاب شد
ورق ورق نشسته ای بروی خاطرات شب
ببین چگونه بودنت برای من کتاب شد
سپیده مست میشود گل از طلوع شبنمی
به آن نگاه عاشقی که بر لبم شراب شد
دوباره دست سرد شب تنیده دور پیکرم
شکسته بغض در گلو که ناگهان طناب شد
خرداد /92 م . ح
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.