شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر مهدی خدایی (آیدین)
آخرین اشعار ناب مهدی خدایی (آیدین)
|
.
روزی خندیدم
بر فکری که گفت :
ثروت بهتر است از علم...
.
( وقتی متوجه شدم
که بیماری جان می داد و دکتری نبود تا او را ویزیت کند...)
.
__________
.
خدا مرز آفرید
یا من؟
.
________
.
زبان یا آیین
دلیل آدم بودن؟!
.
________
.
جغد شوم است
یا فکر من؟
.
________
الکترون
یا پروتون
و یا نوترون خنثی ،
کدامیک منفجر کرد بمب هسته ای؟
.
__________
.
لاشخور هم
رغبتی ندارد به خوردن
قلب سیاه...
.
_______
.
فرق بین ما
فقط
اثر انگشت ما نیست...
.
__________
.
جامه سپید ،
پوشانده قلب سیاه
.
___________
.
برگ می ریزد
با وزش باد پاییزی ،
نه هر بادی...
.
__________
.
سبز می شود
افکارم
با رویش دوباره یک برگ...
.
___________
.
خون قرمز است
یا من قرمز می بینم؟
.
___________
.
تازیانه می زند
بر صخره
نسیم جاری در دریا...
.
___________
.
عربده می کشد
ابر وحشی
بر درخت کهنسال...
.
_________
.باران
ریشه دارد در ابر
و نور در خورشید
.
_____
.
اشتباه اول
من
نت غربتم را رقم زد...
.
______
.
قورباغه
چرا نخواند
با وجود داشتن آب؟...
.
_______
.
نور می شکند
در هنگام عبور از
شیشه...
.
______
.
تمام می شود
حرفهایم
وقتی تو
از کنارم رد می شوی...
.
_______
.
پی نوشت:
.
اگر می توانی وزن بگذار بر دلم...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.