شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر احمدی زاده(ملحق)
آخرین اشعار ناب احمدی زاده(ملحق)
|
کمی
تعقل را
با یک استکان چای
با دوحبه قند
کنار
استکان
کمر باریک
کف نعلبکی
احساس
مهمان همسایه کردم
شجاعتش
گُل کرد!
عکس نادر شاه
خندید
تا ترکمنستان رم کرد.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.