يکشنبه ۲۷ آبان
برگ پاييز شعری از سمانه هروی
از دفتر زلال نوع شعر
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۲ ۱۷:۰۰ شماره ثبت ۱۷۰۱۴
بازدید : ۱۳۰۳ | نظرات : ۱۰۷
|
آخرین اشعار ناب سمانه هروی
|
برگ پاییزم
اشك چشمانم كه بر روي زمين ريزم.
ميچكم از شاخ و برگ تك درخت و هردمي از غصه سرريزم.
روزگاري ميشود در خاطر باد غم انگيزم.
از مرگ لبريزم.
خش خش برگم.
زير پاي عابران دستي زند چنگم!
اينكه يك روزي به روي شاخه اي بودم زند سنگم.
ديده اي هر لحظه از غربت به يك رنگم؟
من دم مرگم.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.