جمعه ۲ آذر
بابای بد شعری از سامان سعیدی
از دفتر تاوان سکوت نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۵ مرداد ۱۳۹۲ ۲۰:۴۹ شماره ثبت ۱۶۹۳۰
بازدید : ۹۴۴ | نظرات : ۳۵
|
آخرین اشعار ناب سامان سعیدی
|
کاشکی که تو اتاقم حبس ابد میزدی
حتی اگه میگفتم کهنه پرستی _ بدی
کاش میزدی تو گوشم برو بشین درس بخون
بچه خریت نکن فقط مجرد بمون
بابا چرا نگفتی دنیای آدما مرد
وفا که زیر خاک رفت صداقتو با خود برد
چرا بهم نگفتی هوس شده یه عادت
عین عسل شیرینه جدایی و خیانت
یادت میاد میزدی با تیپا و کمربند
تا کی میری کلکچال _ چقدر دیزین و دربند
آبرومو تو بردی بسه دیگه چت نکن
الهی که ریشتون خشک بشه از بیخ و بن
حالا که دخت دربند زندگیمو تک زده
واسه چک و کمربند دلم خیلی لک زده
بابای بد کجا بود فرشته نجاتی
تو پست مدرنی بابا منم بچه دهاتی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.