چهارشنبه ۱۶ آبان
اعجاز شعری از غلامرضا حاجی محمد
از دفتر هد هد نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۲ ۲۲:۵۴ شماره ثبت ۱۶۸۴۸
بازدید : ۸۱۶ | نظرات : ۲۳
|
دفاتر شعر غلامرضا حاجی محمد
آخرین اشعار ناب غلامرضا حاجی محمد
|
یا رب
سخت است که یکباره روی با دف و ستنور سرِ جاز
یکباره شوی شاعر کوتاه و شوی سرورِ ایجاز
در کوی حجازم همه در شعر و کلام و رخِ یارند
افسوس که آن کعبه ی دل خوانده نشد از درِ اعجاز
........................................................................
خوشرود رام - طهران
بیست و سوم
امرداد
92
پ.ن
خداوند همه چیز را با هدف آفریده است.
هدفِ منِ نوعی از گفتن شعر چیست؟
آیا اندیشه ای انسان ساز پشت واژگانی زیبا مرا بسوی پروردگارم رهنمون می سازد؟
آیا رسالت شعر فقط بیان مشکلات و درد است ؟
یا
ارائه ی راه حل
آموزش علم روز
هم
سهمی در شعر دارند؟
فرهنگ پیشگیری از چه زمانی قرار است جایگزین فرهنگ بیانِ صِرفِ درد و یا در نهایت درمان درد شود.
بیایید شعرهای "بنی آدمی" بسراییم و بر سر در سازمان ملل سرزمین درونمان نصب کنیم تا نسل های بعدی و همسلول هایمان به وجودمان افتخار کنند.
از اینکه صدای اندیشه ام بلند بود و به گوشِ چشم شما رسید پوزش می طلبم.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.