جمعه ۱۱ آبان
مویه آسمان شعری از خالد بایزیدی(دلیر)
از دفتر دل مویه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۲ ۲۱:۱۱ شماره ثبت ۱۶۷۹۴
بازدید : ۷۲۰ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر خالد بایزیدی(دلیر)
آخرین اشعار ناب خالد بایزیدی(دلیر)
|
شعری از:خالدبایزیدی(دلیر)
«مویه آسمان»
آسمان!
پیرهن خودرامی درد
ستاره ها به سوگ می نشینند
کبوتری نغمه عاشقانه اش را
باسرودجدایی سرمی دهد
فوج فوج کبوتران
کوچ می کنند
تصویر لانه ی ویران شده شان را
باخودبه دیارغربت می برند
تادرنمایشگاه بین المللی جهان
به نمایش بگذارند
آه...!ای پرنده آواره وبی کس
میان من وتو
چنان فاصله انداختند
که دیگر
هیچ همدیگررانمی شناسیم
غافل ازاینکه
روزی ماازیک پدرومادربودیم...؟!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.