جمعه ۲ آذر
مومیایی ها نیز یک روز محشور می شوند ... شعری از محمد حسن پاکدامن ( حسام)
از دفتر قلم آه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۲ ۱۷:۱۴ شماره ثبت ۱۶۷۸۰
بازدید : ۸۶۰ | نظرات : ۳۸
|
دفاتر شعر محمد حسن پاکدامن ( حسام)
آخرین اشعار ناب محمد حسن پاکدامن ( حسام)
|
بسم الله
******************
نگون بخت
آنکه گوید از دارم
ولی تارهایش را
عنکبوت ها پود می کنند
میان آتش و طاعون
سمندر شدن را
با جهانی گنگ از واژه ها
نفس می زند
این دم و بازدم
شراره های وحشی را
بارور می کند
و دختر کولی احساسم
در حضور حوا
آدم شدن را
نه برای خود
نه خدا
برای چشمان ابلیس
فریاد می کند
گناه را
با تمام بزرگی اش می خورم
تا سهم تو از این همه نعمت
گرسنگی باشد ...
به خاطر رازهایمان
کمی شکیبا باش
تا صدا و چهره ی خورشید
کمی بیافریند
و چشم های ندیده را
در سجود پلک ها
به حضور طلبد ...
مومیایی ها نیز
یک روز
محشور می شوند ...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.