جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر سمانه نوری ( میترا )
آخرین اشعار ناب سمانه نوری ( میترا )
|
* تقدیم به او که لبهای بی بوسه اش را سیگار بوسه باران می کند *
می گویند : زن ، سیگار نمیکشد
اما نمیشود
شاعر باشی
زن باشی
عشق رفته باشد
درد بکشی
سیگار اما
نه . . .
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.