جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر فاطمه برونی (خودم)
آخرین اشعار ناب فاطمه برونی (خودم)
|
من نه که در چاهم و کنعانی ام
در به در ِ ماه ِ بیابانی ام
عاشق ِ عشقم به خداوندگار
زمزمۀ ذکر ِ پشیمانی ام
مست به انگور ِ کَـرَم گشته ام
دَف دَف ِ مستان ِ خیابانی ام
زود بگو باده مهیا شود
وای که ملحد به مسلمانی ام
ساقی ببین میکده ویران شده
از شَرَر ِ رقص ِ تن افشانی ام
یار بگو مجلس ِ مستان کجاست
در به در ِ شور ِ دل افشانی ام
خیس ِ عرق در رَه ِ جانان شدم
شُرشُر ِ باران ِ پریشانـی ام
شهره به عشاق ِ جهان گشته ام
عاشق و شیدای ِ غزل خوانی ام
...
« بنده نه در مذهب ِ صنعانی ام*
مُهر نزن، خورده به پیشانی ام »
_____________________
دوستان و اساتید عزیز
میدونم این سروده اشکالاتِ زیادی داره
لطفا شاگرد کوچیکتون رو عفو کنید ❤
و...
"لطفا نقد بفرمایید"
ღღ سپاس ღღ
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.