چهارشنبه ۱۶ آبان
|
دفاتر شعر محمدرضا پهلوان(عرشيا)
آخرین اشعار ناب محمدرضا پهلوان(عرشيا)
|
آتش سوزان كجايي
شعرنابت بهترين است
شعرناب آواز دلها
چون بداني برترين است
شعرناب آواي عاشق
بهترازصدها گلستان
من نمي دانم چه گويم
شعرناب درباغ و بستان
لاله ها داغدار اين بود
كه بروزي من ندانم
از همه ي شعرنابش
وسوسه تا كم بخوانم
شعرناب در ياد شاعر
عقل او پروا ندارد
اري شعرناب كجاست و
بدان هيچ بلوا ندارد
من مديرش بشناسم
بهتراز صدهامديراست
شاعران دوست دار او اند
گو كه او همچون دبير است
من بدانم كه فرياد مي زنم
نتوانم از باران و فرهين
دل بكندن مشكل است آري بدان
من اينجا بمانم فقط همين
شعرناب با استكي و كبوترش
مي شكفت بهتر از هزاربهار
يادشان گرامي در ذهن كوچكم
نام او آورم شوم بيقرار
شعرناب چون دولتي دارد بدان
دگر غصه اي جايز نباشد
من نپرسيدم كجارفتم بگو
از لغت ها كه حائز نباشد
از جهانباز و افضل پور من نگويم
شعرناب با اينها غوغا مي شود
با عظيمي و ثعلبي و رمضاني
شعرناب دانم كه صد دريامي شود
از شاعران شعرناب هم من نگويم
هركدام بهترترين از ديگري
در خطايي نيست آدم شعرناب
به شعرديگري سرسرسري
عرشيا اكنون توجه كن شعرناب
بهتراز هزاران اشعار ديگراست
آي مبادا ترك كني آنجارا
چون برتر از اسحار ديگراست
تقديم به شعرناب و تمام اهالي اش
عرشيا 15 ساله از اهواز
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.