پنجشنبه ۱ آذر
گرگ و میش / دار شعری از فرهین رام
از دفتر نجوای کوتاه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۲ ۱۲:۰۲ شماره ثبت ۱۶۳۳۹
بازدید : ۱۲۸۸ | نظرات : ۱۶۲
|
آخرین اشعار ناب فرهین رام
|
1-
هوای دلم ...
گرگ و میش شد
و چوپان دروغگو
سرگرم ِ ساز ِ خود
2-
دار زدند ؛
طلوع ِ چشمانم را
در غروب ِ احساس...
همزیستی ندارد
صداقت و دروغ
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.