يکشنبه ۲۷ آبان
\غزلی مشترک از بنده و خانم سمانه هروی\ شعری از احمد بیرانوند
از دفتر دلواژه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۲ ۱۷:۳۲ شماره ثبت ۱۶۲۰۷
بازدید : ۸۱۷ | نظرات : ۶۱
|
آخرین اشعار ناب احمد بیرانوند
|
غزلی مشترک از بنده و خانم سمانه هروی
دو بیت اول از ایشون(شعر هذیان شب) و بقیه ابیات از بنده
ديشب كه به يادت به سحر خواب نديدم
و اندر دل شب يك رخ مهتاب نديدم
من سايه اي از جنس دل گوشه نشينم
من تشنه لبم جرعه اي از آب نديدم!
عمری است که با شعر درآمیزم و اما
مانند دو چشمت غزلی ناب ندیدم
از صبر و قرارم چه بگویم که بدانی
بی تاب تر از این دل بی تاب ندیدم
شبگردی من در همه جا ورد زبان است
زیرا که به چشمان ترم خواب ندیدم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.