جمعه ۲ آذر
سپیدِ سه نقطه ای ...! شعری از فاطمه برونی (خودم)
از دفتر یک فنجان چای نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۲ ۱۶:۴۷ شماره ثبت ۱۶۲۰۳
بازدید : ۷۳۴ | نظرات : ۷۱
|
دفاتر شعر فاطمه برونی (خودم)
آخرین اشعار ناب فاطمه برونی (خودم)
|
سـپـیدها هـیـچـوقت حـرف ِ دلـم را نـزدنـد
هـمـیـشـه غـزل گـفـت و غـزل
امـا تـو ...
به نـامَت رفـتـه ای !
مـبـهـمی، مـجـهـول و غـریـب
خـامـوش و بـی زبـان
دلت هم نازک است !
بـا سـنـگـینـی ِ کـوهـسـتـانـی کـه بـر دوشَـت نـهاده انـد
تـنـهـا « ...*»
بـر بـال ِ انـدیـشـه ام مـی نـگـاری
و می رقصی ،...
مـی رقـصـی و غـزل هـایـم شـهید مـی شـونـد
شـهـیـد مـی شـونـد و ایـنـبـار، دلـم گـواه مـیدهـد کـه تـو،...
خـیـس تـر از هـمـیـشـه ای
که فـرق مـی کـنـی،...
سـپـیـد ِ سـه نـقـطـه ای ِ مـن ... !
کـه تو،...
همین « ...* » ای
__________
* سه نقطه
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.