يکشنبه ۴ آذر
مسيحايم شعری از سیما زرعکانی
از دفتر بوي خدا نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۲ ۰۸:۳۳ شماره ثبت ۱۶۱۰۰
بازدید : ۷۶۰ | نظرات : ۵۷
|
آخرین اشعار ناب سیما زرعکانی
|
مسيحايم
دلم
نفسم
روحم
مسيحايم
روحم
راحم
دلي مي خواهم نو
نفسي مي خواهم تازه
روحي مي خواهم زلال
دلي مي خواهم عاشق
نفسي مي خواهم مسيحايي
روحي مي خواهم از جنس نور
دلي مي خواهم باراني
نفسي مي خواهم بوي باراني
روحي مي خواهم آسماني
تو كجايي؟
شده ام باز هوايي !
بيا
زنده كن روحم را
پروازي كن ذهنم را
تر كن چشمانم را
امشب
و همه شب از شب هاي رمضانت
مي خواهم نظرت را جلب كنم
در شب قدرت عزيزم كن هر قدر كه خود داني
نظرت را جلب خواهم كرد
مي داني كه مي دانم
خوب مي دانم
كه مي داني
که
چگونه
.
.
.
يا ارحم الراحمين
كليد قفل دلت را مي شناسم
به باطن شب قدرت
به" زهراي" اطهرت
گناهان مان را ببخشا
92/5/7
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.