پنجشنبه ۲۴ آبان
|
دفاتر شعر محبوبه گرشاسبی(محبوب)
آخرین اشعار ناب محبوبه گرشاسبی(محبوب)
|
خدایا خسته ام
خسته ترازکمرپیرمرد خارکن
گریانم
گریان تراز ابربهاری
لرزانم
لرزان تراز بیدمجنون دربهار
ترسانم
ترسان ترازکودک رهاشده دردل خیابونای سیاه
سرگردانم
سرگردان تراز برگ رهاشده دربادخزان
دلتنگم
دلتنگ تراز دل عاشقان دلشکسته
تنهایم
تنهاتراز پرنده ی جامانده ازکوچ
دل ریشم
دل ریشتراز مادرداغ دیده برسرخاک فرزند
دل سوخته ام
دل سوخته تراز پرپروانه ازوجودشمع
خدایا بیزارم
بیزارم ازتمام خاکیان
از این آدم بزرگهای سنگ دل
خدایا کودکی ام آرزوست
بازی وبی خیالی بچگی هایم آرزوست
خدایا اندکی محبتم آرزوست
اندکی صداقت
به قدرسرسوزنی وفایم آرزوست
خدایا خسته ام
بغض بی امانم آرزوست
چشمه ی اشکم آرزوست
دلتنگم
دلتنگ تو
دلتنگ کودکی که قلبی بزرگ داشت
برای درآغوش کشیدن بزرگی تو
ابرچشمم بی قراری میکند
وبغض گره خورده درگلویم زاری
خدایا واژه ای سوزدارم آرزوست
وغزل غزل یادتو
-------محبوب
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.