جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر محبوبه زیدی (ماه پوپک)
آخرین اشعار ناب محبوبه زیدی (ماه پوپک)
|
شوریده جان...!
سخت شو...
دیوانه!
پنجره رو به آفتاب باز شده است
خیابان خالی است..
تورا به تو می سپارم..
بر صبح طالعت سلام...
سلام ای پنجره ی آزاد شده...
سلام
باز شاعر دلش گریست..
این نقطه ها منم..
به پرستشگاه آمده ام
بالا بلند!
رو به خورشید
روزت که باز شد
بر شعر من
گشوده که شدی...
یادت باشد
پنجره غبار گرفته است...
شاعر شعر من
اسطوره ی دلگیر...
حرمت نام است
که داغ بر سکوت من می گذارد
می بوسم پیشانیت را که شعر می گوید
بخشوده ای سر افکندگی ام را؟
حال خودم
از خودم نیست...
شاعر چشم های من!
شعر گریز پای پر از آتش...!
خدایت را به یاد آور...
کوزه های شرابم را...
جان خسته ی عصیان گر!
شاعر ستاره های بلند!
شورش هزاره ی آخر!
بر شانه هایت سلام...
سلام دلخسته ی من...
ایل بر باد رفته...
سکوت تنهایی...
زمان دلگیر اسطوره...
توان من!
طوفان تورا به تو میسپارم خویش را...
دیوانه ام نکن شاعر...
دریچه کم بود...قامتت بلند...
خانه هیچ است از رفتنت
خدای پریشان قرن!
صد هزار سال است
که چشم هایت را ندیده ام...
خواب مانده بودم...
بر شانه های دلگیرت سلام.
با سلام واحترام به تک تک اعضای ادیب ومهربان شعر ناب وتشکر وقدر دانی از استاد مهربان و ادیب این شعر جناب فکری بزرگ...این روزها سخت با خود درگیرم وحضورم در ابراز محبت درونی خود به دوستان با شرمندگی کم است..امیدوارم مرا عفو نمایید وفرصتی برای جبران محبت شما مهربانان بزرگ و فرهبخته فراهم آید...
باسپاس وارادت واحترام..
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.