جمعه ۲ آذر
آغوش شعری از محمدمهدی اورسجی
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۲ ۱۹:۰۳ شماره ثبت ۱۵۷۹۰
بازدید : ۱۴۳۹ | نظرات : ۳۹
|
دفاتر شعر محمدمهدی اورسجی
آخرین اشعار ناب محمدمهدی اورسجی
|
آغوشت را در آغوشم میگیرم
وقتی که خاک بر بوسه هایم
شکل لبانت را می گیرد
آغوشت را می فشارم
شاید احساس خاکیت را
لمس کنم
آغوشت را
آغوشت را
مثل خودم
و خودم
وخودم
درک می کنم
آغوشت را می بوسم
می بوسم
و
می بوسم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.