جمعه ۲ آذر
شور عاشق... شعری از سجاد کرد (کرد)
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۲ ۱۴:۵۲ شماره ثبت ۱۵۷۸۲
بازدید : ۷۱۷ | نظرات : ۵۶
|
آخرین اشعار ناب سجاد کرد (کرد)
|
شور عاشق
من سلامم رهسپارت می کنم
در خزان یاد از بهارت می کنم
در شبی تاریک و غمگین از دلم
مثل نوری آشکارت می کنم
چهره ام را غرق در خون از عطش
دیده ام را اشکبارت می کنم
من به عشقت بهر درمانی به دل
صحبت از ایل و تبارت می کنم
عکس ماه از روی ماهت می کشم
یاد آن چشم خمارت می کنم
ای عیاری بیست و چار از عشق من
از کجا پیدا عیارت می کنم
ای عزیزم مهر من تقدیم تو
چشم هایم کشتزارت می کنم
هم به وقت آن وصال روی تو
جان خود را من نثارت می کنم
در زمان خنده ی زیبای تو
رقص و شادی من کنارت می کنم
چون کنی تو یک نگاهی سوی من
مثل صیادی شکارت می کنم
در غزل هایی که گویم دم به دم
یاد تو با افتخارت می کنم
ای تو عشق نازنین من بیا
من دوعالم را به کارت می کنم
تو قدم بر روی چشمانم گذار
چشم خود را رهگذارت می کنم
کرد چه رویایی تو داری بهر او
من حسادت بیشمارت می کنم
سجاد کرد92/4/4
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.