جمعه ۲ آذر
مست شعری از یوسف شجاع
از دفتر اشعار رمانتیک نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۲ ۲۳:۱۵ شماره ثبت ۱۵۷۴۷
بازدید : ۶۸۸ | نظرات : ۴۲
|
آخرین اشعار ناب یوسف شجاع
|
مستم از
گندمزار چشمان سبزت
مست بهار
مست
یوسف شجاع
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.