شنبه ۳ آذر
بزار عاشقت بمونم تقدیم به حسین باران عزیزم که همیشه عاشق عشقش بود شعری از منوچهر منوچهری (بیدل)
از دفتر فقط بخاطر تو نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۲ ۱۱:۱۱ شماره ثبت ۱۵۷۱۵
بازدید : ۹۵۱ | نظرات : ۱۴۷
|
دفاتر شعر منوچهر منوچهری (بیدل)
آخرین اشعار ناب منوچهر منوچهری (بیدل)
|
/
بیائید دعا کنیم تا حسین باران عزیزمان لباس آفیت بپوشد خدا بنده اش را دوست دارد
این ترانه تقدیم به حسین باران دوست عزیزم میکنم تا بزودی شفا گرفته ودر کنار ما قلم بزند
بزار عاشقت بمونم تا نفس درسینه دارم
بزار تو تمام هستی بشی تو دارو ندارم
چرا باورش سخته توبرام باران ترینی
دلم و بکس نمیدم تو برام عزیز ترینی
چقدر برام شیرینه حس اسمت توی قلبم
دوست دارم گل یاسو زیر پای تو بکارم
به نگاهویه تبسم کافیه تواین زمونه
یه نگاه کن توی چشمم تا بشم واست دیونه
عشق من عطر حضورت وقتی پیچید توی خونم
تو شدی صاحب قلبم اینو من خودم میدونم
گل من بمون کنارم با یه قلب عاشقونه
بزار این بیدل عاشق قدر عشق تو بدونه
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.