آخرین اشعار ناب امیرحسین مقدم
|
سلام به همه شما نازنینان ، بعد از یک هفته غیبت و سپاس از پیامهای پر مهرتون
این دوست دارم ها تقدیم به همه شما
تبسم
تبسم های زیبای تو را من دوست دارم.
نگاه مهربانت را , دلا من دوست دارم.
تو از باهم شدن , افسانه های تازه میخوانی,
صدایت را من از جانم شنیدن , دوست دارم.
از آن روزی که دیدم روی تو, جانم جوان تر شد,
جوانی را کنارت پیر گشتن, دوست دارم.
بخوان ای نازنین, آن نغمه های آسمانی را,
ز شوق هر ترانه, تا ثریا را پریدن , دوست دارم.
خدا را در کلامت دیدم و گشتی خدای من,
من این کفرِ پر از دین را ستودن, دوست دارم.
نمی بینم چرا دیگر نشانی از صفای تو،
ولی با این همه ،از تو سرودن ، دوست دارم.
بخوان ای نازنین آوازهای مهربانی را،
صدایت را چو گل اندر چمن من دوست دارم.
صدایت همچو آواز قناری مست و بی پرواست،
تو را من با صدای دل شنیدن دوست دارم .......
××××××××××××
ملحقات ... ( قابل توجه )
عزیز دل چرا جدی گرفتی شعر نازم را ؟
غزل را من همه در عشق جستن دوست دارم.
تو را من دوست دارم اما نه آنجوری!
تو را من با صدای دل شنیدن دوست دارم. .........
امیر . ح . مقدم . 27 /تیر /1392
|