جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر راحیل بهاری( شکوه)
آخرین اشعار ناب راحیل بهاری( شکوه)
|
كجايي حجره دار؟!
كه منت مي نهي موري
به اكرام دانه مي بخشي!
كه شاعر هر گل عشقش
به صد تكه، به صد اختر، به چشم دل
نهاده بر طبق
ارزانه مي دارد
تو مهماني يا كه او؟!
تو ميماني يا كه او؟!
تو دستان خدا داري؟!
يا او!
دلت هشدار!
كه ايزد بر كفت بنهاده روزي
تا نهي موري
دلت از بند دنيا بگشا
كنون اكرام كن، آنچه را اكرام كرده
آينه ي سعد تو
تا كه ايزد پر كند در دست عقباي فردايت
گل دوستي
غنيمت را شمار اين دم
مپيچ اكرام حق را
در منت خويش
كرم بنماي ز اكرام حضرت حق
بر خود
كه بنشاني به عقبايت
گل دوستي
همان كه شاعر صد تكه خورشيد
مي نهد هر ثانيه هر دم
ز انقاي اهورايي
ميان دست عقبايش
دلت درياي دريايي
كرم كن حجره دار
ز اكرام حضرت حق
نهاده بر كفت
منه منت
كه ماه، ماه اكرام است
كفت بگشا
حجره دار!
شكوه"
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.