جمعه ۲ آذر
دنیا هیچ است شعری از محمد ابوالقاسمی
از دفتر هیچ نامه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۲ ۰۲:۳۷ شماره ثبت ۱۵۵۷۹
بازدید : ۶۱۲ | نظرات : ۱۴
|
دفاتر شعر محمد ابوالقاسمی
آخرین اشعار ناب محمد ابوالقاسمی
|
عشق بازی شده نایاب ،محبت هیچ است
عاشقی رفته ز اذکار ، مودت هیچ است
دوستی عاقبت از سفره آدم ها رفت
یار و دل دار شده پول ، رفاقت هیچ است
برتری با دل صاف و عاشق و بی کس نیست
برتری با هوس و مال ومنال است ، شرافت هیچ است
جان سپردن به ره عشق دگر زیبا نیست
مال و جانت به سلامت، نفست چاق، شهادت هیچ است
عشق بازی شده بازی دروغ و نیرنگ
وعده و خنده دروغ است ، صداقت هیچ است
در ره دوست به سر رفتن و آوارگی نایاب شده است
درد یار و غم و مردانگی رفته است، مروت هیچ است
ترس در باور مردم شده زیبا و قشنگ
ترس ارزش شده انگار ، محبت هیچ است
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.