شنبه ۳ آذر
اینهم پست مدرنیسم من شعری از موسی عباسی مقدم
از دفتر سایه وسنگ نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۲ ۲۲:۱۶ شماره ثبت ۱۵۴۷۷
بازدید : ۴۵۴ | نظرات : ۳۵
|
دفاتر شعر موسی عباسی مقدم
آخرین اشعار ناب موسی عباسی مقدم
|
دق میکنم شب در میان سطل لاستیکی
پیشم اگر کم بودموش وگربه ی خیکی
من از ته سوراخ سطلم موش میگیرم
باران گرفته زیر باران دوش میگیرم
ای وای من پالتو ندارم باز یخ کردم
از داخل این سطل صحبت با ملخ کردم
ناخن کشیده باز سوسکی لوس پشتم را
باخود کشید وبرد اندام درشتم را
افتاد سگ درداخل جوی خیابانی
درآورد تا از لجنها بند تنبانی
من گربه ای دارم که خیلی موش می گیرد
هرروز با پارچ شکسته دوش می گیرد
سطلم دوباره پاره میخش بازهم کج شد
این سطل مجنون با دل دیوانه ام لج شد
از بس که تنهایی کنارم هق هق کرده
خودکار جیبم بی مروت پاک دق کرده
خودکارمن هی می نویسد می نویسد من
میل گرد را دشب گرفته جای تیر آهن
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.