1-
تنگ شده
هوا بر جانم
نسیم با تبسمی گره
بر گردن دارد.
باد می گرید
آب
آرام
آرام
از خروش
می ایستد
مور چه ها در عزای
گندم خواهند مُرد.
2-
ورق بزن،
ببین من کیم!
بین الف و ه
آن اه بر خاسته
از سینه منم
عاشقم کردی
خلاص حرف دلت را بزن.
[15-07-2013 1606] بداهه
3-
حس پروازم داده
آن نگاه ...
اه ...........م نذر
آن دو چشمان سیاه
کاش سهره امروز دستان تو بودم.
[0413] بداهه
تقدیم به چشمانی که ندیده عاشقشان شدم!!