پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر امیر علی مطلوبی (سخن سنج تبریزی)
آخرین اشعار ناب امیر علی مطلوبی (سخن سنج تبریزی)
|
ســــرد و گـــرم
***
جان ِ اردیبهشت
گم شده در سوّمین روز!
با وجود ِ حجم ِ چشمانت
منم که زنده بودن را
نوازش میکنم
با تمام ِ تن ِ بهمنی ام
تا آب نشوم.
دریای ِ وجودش
به گاهی خارج از ساعات ِ سر دردی
سروده ترا؟
که در قالب ِ نغز ِ غــزل
چنین ناز
ردیف می شوی
در کنار ِ تمام ِ قافیه های نفسم.
بگذار دست در باغ زیتون ِ مویت
بخوابم به نرمی صلح
تا به آغاز ِ نجابت
در این ماه سرد
تو میخ ماندن
در چوب خیالم میزنی
تا به فرداهای ِ ترسیده از راه ِ
سرود ِ آمدن بخوانم
و دعا به صورتشان بکشم
" نترسید ، به آرامشید "
***
مطلوبی(سخن سنج تبریزی)
از کتاب ِ : از تو ، به خـــدا رسیده ام
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.