شنبه ۳ آذر
صوت قرآن روشن است شعری از موسی عباسی مقدم
از دفتر سایه وسنگ نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۲ ۱۳:۳۱ شماره ثبت ۱۵۳۳۹
بازدید : ۸۰۰ | نظرات : ۵۱
|
دفاتر شعر موسی عباسی مقدم
آخرین اشعار ناب موسی عباسی مقدم
|
روزو شب چشم ودلم از صوت قرآن روشن است
از لب سر چشمه تا دریای جوشان روشن است
بسکه از این ابر می ریزد صفای صبحدم
از گلستان تا دل سرو خرامان روشن است
روشنی بخشیده بر اندیشه این خورشیذ ما
از حصار عقل تا دشت وبیابان روشن است
صبح خورشیدی نمی خندد به قدر ماه من
دامنش مهتاب می ریزد گریبان روشن است
رنگ ورو بخشیده چشم فصل را با برفها
از خزان هی رنگ میریزد زمستان روشن است
تا بخارا و سمر قندش رسانده روشنی
از نشابورش فقط چشم خراسان روشن است
از قبول آیه های روشن اعجاز او
قلب کافر تیره گی دارد مسلمان روشن است
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.