جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر عباسعلی استکی(چشمه)
آخرین اشعار ناب عباسعلی استکی(چشمه)
|
الا هایکو کوتاه و درازی
برای دل دلبر شعر سازی
سپید از تو نشان ها داشت اما
گرفتی همه ایران را به بازی
سلام خدمت دوستان عزیز
دوبیتی فوق اول بداهه و بصورت زیر بود:
الا هایکو عجب ناز و تمیزی
برای جشم بادامی تو طنزی
بیا شاملو ببین دکلمه هایت
رود آهسته سوی ژاپن زیر میزی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عالی عالی عالی
احسنت
: