جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر ابوالفضل عظيمي بيلوردي ( دادا )
آخرین اشعار ناب ابوالفضل عظيمي بيلوردي ( دادا )
|
ماه رمضان است
دلتشنگی ام راز نهـان است
زیـرا کــه پـذیرائی آن صـاحب سفـره
در کرب و بلا نیز عیان است
مشهور جهان است
*
آن یار عطش باز
ای کاش کند وصل خود آغاز
شرمنـده ی ایـمان دل خویش نباشم
افطاری من بوسه ی همراز
با یک سحری ناز
.
.
.
این هم از استاد اکبر شیرازی که در جایی برایم جواب دادند:
.
آری رمـضـان است
پاکی و صفای دل ازآن است
مهمان خدا قدر بدان چون که در این ماه
الطاف خـداونـد عیـان است
شیطان نگران است
.
یک دوست دیگر هم که دیوانه باشد نوشته:
دادای مهربان ،سلام علیکم.بزرگوار،کسی که افطارش بوسه ی همراز باشد و سحریش هم ازین دست که شما فرمودید.تمام سالش رمضان باشد، غمی نیست.
.
شما حرفی ندارین؟
التماس دعا
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.