جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر عباسعلی استکی(چشمه)
آخرین اشعار ناب عباسعلی استکی(چشمه)
|
نگر چونان خمیده قامت دشت
که سرباز از همه هستیش بگذشت
برای دلبرش حجله فرستید
که خون یار تو نذر وطن گشت
**********
شهيدان چلچراغ جاودانه
شهادت راه و رسم عاشقانه
شهيد بی کفن در جامه عشق
هميشه زنده باشد در زمانه
تقدیمی ناقابل به همه شهدای راه حق و فضیلت و دفاع از میهن اسلامی
اگر اندک است به بزرگی خود ببخشید
در صورت امکان جوانها تقدیمی های در خور ارائه نمایند
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبااااا