شنبه ۳ آذر
قبله گاه شعری از معصومه نصیری
از دفتر درپناه عشق نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۲ ۰۹:۲۷ شماره ثبت ۱۵۱۰۰
بازدید : ۸۳۶ | نظرات : ۴۰
|
آخرین اشعار ناب معصومه نصیری
|
دلم در هوای معصوم نگاهت در التهاب
چشم هایم به راه
دوستت دارم ای قبله گاه
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.