يکشنبه ۲۷ آبان
امواج گفتگو شعری از محمد دهقانی هلان
از دفتر بی خوابی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۸ تير ۱۳۹۲ ۰۸:۱۱ شماره ثبت ۱۵۰۴۴
بازدید : ۸۰۱ | نظرات : ۳۰
|
دفاتر شعر محمد دهقانی هلان
آخرین اشعار ناب محمد دهقانی هلان
|
در خوشه های هق هقی از خرمن گلو
اشکی شدی رمیده و غلطاندمت به رو
با قطره قطره ات چه غزل ها سروده ام
ای جویبار رفته و برگشته ام به جو
دانی چه در قلم بود ای جوهر غزل ؟ :
مستانه بر مُِِرکب مهرت شود فرو
از بس که ذره گونه فرو رفته ام به خویش
دنبال رد پای تو از بس که جستجو
دریای درد و محنتم و با غمت ببین
گنجیده ام چگونه به ابعاد یک سبو
گفتم که قطره قطره بریزم به پای او
"او" "من" شود همیشه و "من" هم همیشه "او"
چشمه عبای آبشاریِ بالا بلند
وقتی امام جمعه ی دریاست روبرو
چون چشمه بر دهانه ات استاده "استوار"
جوشانده از کرانه ات امواج گفتگو
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.