شنبه ۳ آذر
عاقبت پر میکشم از شعری از موسی عباسی مقدم
از دفتر سایه وسنگ نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۲ ۲۲:۵۴ شماره ثبت ۱۵۰۲۲
بازدید : ۶۸۱ | نظرات : ۳۹
|
دفاتر شعر موسی عباسی مقدم
آخرین اشعار ناب موسی عباسی مقدم
|
عاقبت پر می کشم از بیکران چشمهایت
میروم آنسوتر از رنگین کمان چشمهایت
میروم مثل کبوتر تا به اوج خسته گیها
با غزلهای شب شعر جوان چشم هایت
می زنم شب چادرم را در کنار گیسو انت
موقع کوچیدن غمها به جان چشمهایت
اصفهان رفتم ولی زاینده رود عاشقترم کرد
در پی قشلاق گرم اردکان چشم هایت
می روم صحرا به صحرا با دوتا بال پرستو
خسته چون مجنون به سیر دودمان چشمهایت
مثل خورشیدی فروزان میشودشبهای سردم
مثل شب یابم اگر راز نهان چشم هایت
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.