جمعه ۲۵ آبان
شعروشراب شعری از عباس یزدی (طوفان)
از دفتر طوفان نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۲ ۱۶:۳۱ شماره ثبت ۱۵۰۰۲
بازدید : ۱۱۴۸ | نظرات : ۷۱
|
دفاتر شعر عباس یزدی (طوفان)
آخرین اشعار ناب عباس یزدی (طوفان)
|
از شراب جام خود یک شب بیا غوغا نما
آن نگاه مست و زیبا لحظه ای بر ما نما
دیده ام دریا شده از بس ترا شد منتظر
رحمی ای مولا براین درماندهء تنها نما
=================
دلم سرچشمه ء شعر و شراب است
ز هجر روی او حالم خراب است
ز بس هجران کشیدم در فراقش
وصالش بهر من گویا سراب است
بهاران میرسد . امیدوارم
اگرچه نقشه ها نقش برآب است
چه کرده با دل من آن سیه چشم
که دائم قلب من در اضطراب است
از این اوضاع که آمد بر سر من
به طوفان مبتلا من را غراب است
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.