شنبه ۳ آذر
بگذار بنویسم شعری از احمدی زاده(ملحق)
از دفتر افراغ اندیشه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۸۹ ۱۸:۵۳ شماره ثبت ۱۴۹۸
بازدید : ۱۳۳۲ | نظرات : ۶۴
|
دفاتر شعر احمدی زاده(ملحق)
آخرین اشعار ناب احمدی زاده(ملحق)
|
سهم من
در این دنیا
جز قلم نیست
پهنه ای به اندازه
یک برگ سفید نیست
بُگذار بنویسم
آنقدر در بازی غم نپیچم
بُگذار بنویسم آفتاب زیباست
طلوعش،غروبش، به_ چه زیباست
بُگذار استشمام کنم
نسیم طبیعت در بهار
بُگذار قلم شنا کند
در گرمی تابستان
بُگذار بنویسم
تا قلم جان گیرد
به رنگ آمیزی
پائیز
بُگذار بنویسم
بر روی سفیدی
برفهای زمستان
که دارم از جفا میمیرم
بُگذار قلم بنویسد
انسان زیباست،طبیعت زیباست
بُگذار آخرین حرفم را
بنویسم
اینقدر دربازی غم نپیچم.
12/05/2010
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.