جمعه ۲ آذر
لختی آرام ... کمی سپید 2 شعری از رضا محمدصالحی
از دفتر رسم نو نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۲ ۱۰:۲۴ شماره ثبت ۱۴۸۸۴
بازدید : ۷۶۳ | نظرات : ۹۲
|
آخرین اشعار ناب رضا محمدصالحی
|
1-
« غزل » یا ...« سپید»
شور باید و شعور
می بینی..
هنوز « قافیه » را نباخته ام
اما در پلک زدنی
از «وزن» غرور افتادم
یادم باشد
از وزانت نیفتم !
2-
تعریف ساده ای دارد
«خوشبختی»
درهمین حوالی است...
معجزه لازم نیست !
کافی است
مجاورت باشم
یا... زائر چشمانت
3-
چه می شود کرد..
برای « زیستن» !
بهانه ای لازم است
و بهایی برای پرداختن
بهانه ام تویی
بهایش ... هرچه باشد !
4-
آوار شده
برف نگفتن هایم
روی شاخه های دل زمستان زده ام
دستهای « شنیدن » ات را بالا بیار
تکانی کافی است
تا ... بازیچه ات شوم
5-
امشب طالعِ من
ماه تمام است
نیمه ی «عمر» ِ من است دیگر!
شامِ روشن مهتابیم
پایانی باش
...بر سیه روزیم
(رضا محمدصالحی)
موضوعات مرتبط:
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.