يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر آرش غفاری درویش(منتظر)
آخرین اشعار ناب آرش غفاری درویش(منتظر)
|
ني..
ني مزن دوست...مزن دوست!
بر ديوانگي هايم...بنگر...مزن دوست!
ني حديث قلب رنج ديدست بسي
ني خروش عقل
هم زادست ولي
ني فروشي ها کردم،نيست باک
جرمم من......
آتش زدن بر نيزار
بيوفا از دل بگو دل حديث رحمت است
دل که از آتش نترسد
آتشش هم رحمت است
دل به دادن نيست
به هر کس مشکل است
دل به دريا نيست
مشتش،مشکل است
گر تو را ببريدن از اهل دلان
خموش مباش اي دوست
اينک فغان........
گر که ميبيني زليخا متهم
متهم بر دلربايي متهم
متهم به آنچه که از دل ميتپيد
متهم بر بيکسي ها متهم
آخر اندر دل بر آمد نيزار
نيزار خزان گشت گلزار
آمد جوشيد به حق آغاز کرد
قصه عشق به سر برد و
زبعد آغاز کرد...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.