شنبه ۳ آذر
The moon stays behind the cloud شعری از آرش غفاری درویش(منتظر)
از دفتر درویش نامه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۹ ۰۲:۲۹ شماره ثبت ۸۵۷۸۴
بازدید : ۷۷۵ | نظرات : ۱۳
|
دفاتر شعر آرش غفاری درویش(منتظر)
آخرین اشعار ناب آرش غفاری درویش(منتظر)
|
- باران غزل می خواند، آن شب که تو می آیی
- عِطر تو می افشاند، آن شب که تو می آیی
- پیوسته مست و حیران، در بطن جان و بی جان
- آتش به مِی بنشاند، آن شب که تو می آیی
- ناقوس مرگ خوانند، در گوش شعر و امید
- بختی که رو گرداند، آن شب که تو می آیی
- تنها طلوع خورشید در بیکرانِ باران
- حال مرا می داند، آن شب که تو می آیی
- در گوش باد گفتند، در پیچ تاب خورشید
- ماه پشت ابر می ماند آن شب که تو می آیی
- آرش غفاری درویش فروردین 1399
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود بزرگوار
شاعرانههایتان ماندگار