پنجشنبه ۱ آذر
چهار هایکو(2) شعری از فرهین رام
از دفتر هایکو نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۲ ۰۳:۱۲ شماره ثبت ۱۴۷۶۹
بازدید : ۱۸۱۵ | نظرات : ۲۲۱
|
آخرین اشعار ناب فرهین رام
|
1- ائتلاف
=======
چشمها
مات به انگشت ِ پیروزی
رنگها
در ائتلافی ننگین
2- ترفند
=======
ماهی از شوق ِ رهایی
بال بال زد
صیاد
در کمین ِ ترفندی دگر
3- میهمانی
=======
کودک ِ گرسنه
چشم به نان
موشها
به میهمانی ِ سطل زباله
4- تنهایی
=======
زبان ِ تنهایی را خورد
ریشه زد
در سکوت ِ خانه اش
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عالی عالی عالی
احسنت
: