جمعه ۲ آذر
من به دنیا به غزل هم به شما مشکوکم شعری از علی عبداللهی
از دفتر غروبِ دهکده نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۱ تير ۱۳۹۲ ۱۳:۳۲ شماره ثبت ۱۴۶۷۸
بازدید : ۸۳۵ | نظرات : ۹
|
آخرین اشعار ناب علی عبداللهی
|
من به دنیا به غزل هم به شما مشکوکم
در نمازم به خداوندِ دعا مشکوکم
بر سرِ سجده که می آیم و از خویش رها
من به این گفتنِ بی حال و هوا مشکوکم
تو که رفتی همه ی فاصله ها خندیدند
من بر این خنده در این فاصله ها مشکوکم
گاه..از باغِ تو انگورِ خدا می روید
من بر این رویش از این لطفِ شما مشکوکم
به کجایِ غزلت آمده آرایه ی دل
که بر این سینه ی پر درد به دوا مشکوکم
از گلابِ تو تمامِ غزلم خوش بو شد
آه بر این همه تاثیرِ صدا مشکوکم
گفته بودی که شبِ آینه ها می آیی
تابِ زلفِ تو نوشت آه بیا مشکوکم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.