جمعه ۲ آذر
يك برگ دلتنگي و يك خودكار ، يعني شعر شعری از محسن مهرپرور ( م مهر)
از دفتر مهر نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۲ ۲۲:۵۰ شماره ثبت ۱۴۶۵۱
بازدید : ۷۶۷ | نظرات : ۱۲
|
دفاتر شعر محسن مهرپرور ( م مهر)
آخرین اشعار ناب محسن مهرپرور ( م مهر)
|
يك برگ دلتنگي و يك خودكار ، يعني شعر
از در نوشتن روي يك ديوار يعني شعر
با شخص اول هاي غايب گفتگو كردن
خوابيدنِ بر تلِّ ته سيگار. يعني شعر
خيره شدن در عقربه هايي كه مي چرخند
دور سرت، مانند يك پرگار .يعني شعر
سر دردها . سرگيجه ها . بدحال بودن ها
روي ورق قي كردن افكار . يعني شعر
از خوابِ آشفته پريدن هايِ نصف شب
مثل ملخ ها ,توي گندم زار يعني شعر
از درد تنهايي درون يك اتاق سرد
دور خودش پيچيدن يك مار ،يعني شعر
به جرم هاي كرده و ناكرده در زندان
وقتي كه كتبـاً ميكني اقرار يعني شعر
دنبال يك راه فرار از دست خود گشتن
از در نوشتن روي يك ديوار يعني شعر
شعر از محسن مهرپرور
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.