جمعه ۲ آذر
چون دانه در خاک فرو رفته یارِ ما شعری از علی عبداللهی
از دفتر غروبِ دهکده نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۹ تير ۱۳۹۲ ۱۵:۰۴ شماره ثبت ۱۴۵۷۱
بازدید : ۵۸۸ | نظرات : ۲۰
|
آخرین اشعار ناب علی عبداللهی
|
چون دانه در خاک فرو رفته یارِ ما
من مانده و عکسِ تو و شامِ تارِ ما
بگذار تا گفته نیاید حدیثِ دل
وقتی که از کوهِ دلم شد شکارِ ما
خاکم به سر از غمِ این ماه و آسمان
گاهی پلنگ آه کشد روزگارِ ما
دستِ تو را گردنِ دنیا اجیر کرد
بر گوشِ او می رسد آیا شعارِ ما
ننگش که بر قصه ی ما خون کشیده او
تا سینه شد تربتِ فریاد و جارِ ما
ای قاصدک حرمتِ این دل نگاهِ اوست
ثبت است در قطره ی باران قرارِ ما
بویِ گلابِ قمصرِ کاشان اشاره است
روئیده از خاکِ دلی سوگ وارِ ما
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.