جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر مریم شجاعی(بشارت )
آخرین اشعار ناب مریم شجاعی(بشارت )
|
ازچاه بامنیژه
چشمها یت مزه ی گُل می دهد.
دستها یت بوی بلبل می دهد.
ازهجوم سیل غمها می رهم
رد پاهایت به من پُل می دهد.
هفت سین سادگی راچیده ای.
سال عشق توتحول می دهد.
وعده دلدادگیها یت به من
قدرت و صبرو تحمل می دهد.
شانه هایت راکه بخشیدی به من
اعتمادم را تکامل می دهد.
ای رفیق شعرهایم ! «ضیغمی»
چشمهایت مزه ی گُل می دهد.
____________________
ازچاه بامنیژه ضیغمی فروردین 1392
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.