شنبه ۳ آذر
عاشقانه ها شعری از لادن آهور (بانو)
از دفتر رقص قلم نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ شنبه ۸ تير ۱۳۹۲ ۱۰:۲۱ شماره ثبت ۱۴۵۰۱
بازدید : ۹۶۸ | نظرات : ۲۲۲
|
دفاتر شعر لادن آهور (بانو)
آخرین اشعار ناب لادن آهور (بانو)
|
چه لحظات زیبایی
این احساس خوب را باید نوشت
گویی انگشتانم نفس می کشند!
نفس هایی عمیق
که در هر بازدم
آغوش می گشایند
بر این تازه متولد شده ی احساس
.
.
.
.
چشمانم را می بندم
باید خواب تو را ببینم
خواب رویاهای بیداری ام را
این چه رویائیست
که هر روز در من می آرامد
و شباهنگام بیدار می شود
و این تکرار هر روز و هر شب دوباره تکرار می شود
.
.
.
.
دستانت را به من بده
می خواهم مطمئن شوم
بودنم را در کنارت
به نگاهم اعتمادی نیست!
مدت هاست هراسانم
از آنچه چشمانم می گویند
باید لمست کنم
و نوازشت را از دیدگانم بربایم
باید این فاصله ی عمیق را
نادیده بگیرم
.
.
.
.
این سکوت مرا می شکند!
.
.
.
.
انتهای این کوچه بن بست است، نمی دانی؟!
آرام، آرامتر....
می شکند،
صدایش را نمی شنوی!
نه... سرت را برنگردان
تنها نیم نگاهی کافیست
تا... به یکباره
تمام پل پشت سرت
آوارم شود
.
.
.
.
مبهوت مانده ام
در بی انتهای نبودنت!
بی آنکه گناهم را بدانم
بی بهانه
بی خداحافظی....
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.