شنبه ۲۶ آبان
سُرفه های زیتون شعری از آتين گلیان
از دفتر آتين گليان نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۷ تير ۱۳۹۲ ۱۲:۱۸ شماره ثبت ۱۴۴۵۶
بازدید : ۹۰۹ | نظرات : ۴۶
|
آخرین اشعار ناب آتين گلیان
|
گاهی مجبور است در کوچه بخوابد
تا خوابِ آسمان را نقاشی کند!
با اینهمه
ستاره ای را هم ، به خوابهای خودش نمی چسباند
و تمامِ چینهایِ دامنش را جمع می کند
تا چشمهایِ کوچه، به آن ناخن نکشند!
او سرپرستِ خنده هایِ من است
سرپرستِ اشکهایِ من
او می تواند هرروز
رویِ برگ هایِ زیتون بنشیند
ومرا با خودش به بهشت ببرد!
گاهی هم که با ابرها همدست می شویم
آسترِ جیبهایش را پاره می کند
تا صورتمان را پاک کند!
این روزها هم
دست در جیب های خالی اش
راه می رود وراه می رود...
وصبح می بینم
تمامِ کوچه، پُر از سُرفه های زیتون است.
آتین گلیان
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.