جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر ابوالفضل عظيمي بيلوردي ( دادا )
آخرین اشعار ناب ابوالفضل عظيمي بيلوردي ( دادا )
|
آنکه گـذر نداشت
از باغ عاشقی ثمر نداشت
مجنون به قصد اینکه شود چهره اش سیاه
خـود را ز آفتاب بـر نداشت
لیلی خبر نداشت
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.