جمعه ۲ آذر
مرگ شقایق شعری از حسن غفاري
از دفتر كوير نوع شعر رباعی
ارسال شده در تاریخ جمعه ۷ تير ۱۳۹۲ ۰۴:۰۸ شماره ثبت ۱۴۴۴۶
بازدید : ۱۲۵۸ | نظرات : ۳۸
|
آخرین اشعار ناب حسن غفاري
|
راضی نمی شوم به مرگ شقایق ،مرگش به کام نیست
تا مرگ ریشه شقایق به خاک ، دردش تمـــــــام نیست
با این همه دل که اینجا زخمی از داغ شقایـــــق است
از آرزوی مرگ شقایق سرودنم ،ختم کلام نیستـــــــــ . . .
***********************************
آیا شنیده ای که وفای سگ به تکه ای نان است؟
اینجا یکیست که سالها بر سر سفره ام مهمان است
من هم ندیده ام که سگی پاچه بگیرد از صاحبش
اینک ببین که یار به دندان تیز از گلو آویزان است!. . .
**********************************
فرقی نمی کند کجای جهان سجده می کنید
آنجا که دلی شکست میخانه ای به پا کنید
آن پیک که سهم من است رابر زمین بریز
از جانب من برای سلامتی یاران دعا کنید . . .
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.