يکشنبه ۲۷ آبان
مهتاب مینو شعری از محمد دهقانی هلان
از دفتر بی خوابی نوع شعر دوبیتی
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۵ تير ۱۳۹۲ ۰۹:۲۵ شماره ثبت ۱۴۳۵۱
بازدید : ۱۰۴۳ | نظرات : ۷۳
|
دفاتر شعر محمد دهقانی هلان
آخرین اشعار ناب محمد دهقانی هلان
|
1.
سینه ات مهر مرا باور نداشت
قصه ی بی میلی ات آخر نداشت
کاش می دیدی به جز چشمان من
مهربانی شعبه ای دیگر نداشت.
*********
2.
شام دلتنگی کجا آوازه داشت؟
گر درازای شبش اندازه داشت
با تو بی خوابی شبی پر قصه بود
با تو یکرنگی صفایی تازه داشت.
*********
3.
باز اگر بینم دمی روی ترا
در شبی مهتاب مینوی ترا
می سپارم بر هزار انگشت خود
شانه شانه تار گیسوی ترا.
*********
4.
بی تو دلتنگم جهانم را ببین
دشت دریا آسمانم را ببین
زرد مانده برگ برگ گلشنم
باغ بیرنگم خزانم را ببین.
*********
5.
هدهد ملک سلیمانت منم
غنچه ی شاداب وخندانت منم
توت تابستانی ام ای آسمان
عاشق خورشید تابانت منم.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.